Nieuw: vanaf nu kan je je vervallen Sodexo cheques heractiveren

Om de koopkracht van de werkende bevolking te ondersteunen, heeft de overheid beslist enkele van je Sodexo-cheques te heractiveren. Concreet gaat het om:
Lunch Pass 🍽️, Eco Pass πŸƒ, Consumption Pass ⭐.


Praktische informatie
βœ“ Cheques kunnen tot 3 maanden na de vervaldatum opnieuw worden geheractiveerd. Dat betekent dat als je cheques verliepen in september, oktober en november 2022, je die nu kunt heractiveren.
βœ“ Na heractivering blijven de vouchers 90 dagen geldig.
βœ“ Je beslist zelf of en welke cheques je wilt activeren.
βœ“ Cheques kunnen slechts eenmaal worden geheractiveerd.
βœ“ De heractivering is gratis.*
βœ“ Cheques die meer dan 3 maanden zijn vervallen, kunnen niet meer geheractiveerd worden.


Hoe heractiveer ik mijn cheques?
Simpel! Ga gewoon naar je Sodexo4you-app (en maak een account aan indien je dat nog niet hebt gedaan).

STAP 1 : 

Selecteer het product dat je wilt heractiveren (Lunch Pass, Eco Pass of Consumption Pass

STAP 2 : 

Tik op de knop ‘Heractiveringscentrum’. Als je cheques hebt die minder dan 3 maanden geleden zijn verlopen, dan kun je die hier heractiveren.

Zie je geen knop? Vergeet je app niet te updaten via Google Play of de App Store.

STAP 3 : 

Selecteer de vervallen cheques die je wilt heractiveren door op de knop “Heractiveren” te tikken.

STAP 4 : 

Ziezo! Binnen 24 uur zie je je cheques hier opnieuw verschijnen, waarna je 90 dagen de tijd hebt om ze uit te geven. Opgelet, je kunt ze slechts één keer heractiveren.

Heb je geen smartphone?
Je kunt ze ook heractiveren via www.sodexo4you.be of per telefoon op het nummer 02/547.45.55 (van maandag tot vrijdag tussen 9 en 17 uur).